Predstave označene zvjezdicom prikazuju se s pauzom od 15 minuta.
Redatelj: Michael Bay
Glumci: Mark Wahlberg, John Goodman, Anthony Hopkins
Žanr: Akcijski, avantura, SF
Trajanje: 150 minuta
Država: SAD

Sadržaj:
Pripovjedač Anthony Hopkins nas uvodi u priču povijesnim prizorima, uz scene viteza na konjima, zapaljenim strijelama do nacističke Njemačke pa sve do suvremenog doba. Grad je devastiran, Optimus Prime pluta beživotno u svemiru, a Cade Yeager je tražen od strane vlasti. Da stvar bude gora, nezaustavljiva sila zla ide prema Zemlji… Redatelj Michael Bay je ponovno preuzeo redateljsku palicu nastavka svima već poznatog serijala o Transformerima. Transformers: Posjednji vitez je peti nastavak ovog serijala nastalog prema jednoj od najpopularnijih dječjih igračaka.

Transformers: Posljednji vitez – Movie Site
Transformers: The Last Knight – IMDb

Luda djevojačka
Rough Night (2017.)
Redatelj: Lucia Aniello
Glumci: Scarlett Johansson, Zoë Kravitz, Kate McKinnon, Jillian Bell, Ilana Glazer
Žanr: komedija
Trajanje: 101 minuta
Država: SAD

Sadržaj:
U fantastičnoj komediji LUDA DJEVOJAČKA pet najboljih frendica s fakulteta (Scarlett Johansson, Kate McKinnon, Ilana Glazer, Jillian Bell i Zoe Kravitz) nakon punih 10 godina ponovno se sastaje i odlučuje provesti ludi vikend u Miamiju. Međutim, njihovo ludo partijanje naglo prelazi sve legalne granice kada slučajno ubiju muškog stripera. Kako pokušavaju pronaći izlaz iz nimalo ugodne situacije, njihova noć će otići u nekim potpuno neočekivanim smjerovima i u konačnici ih zbližiti u trenucima kada će im to najviše biti potrebno.

Luda djevojačka – Movie Site
Rough Night – IMDb

Lude od sreće
Like Crazy (2016.)
Redatelj: Paolo Virzi
Glumci: Valeria Bruni Tedeschi, Micaela Ramazzotti, Valentina Carnelutti
Žanr: komedija, drama
Trajanje: 118 minuta
Država: Italija, Francuska

Sadržaj:
Beatrice (Valeria Bruni Tedeschi) samozvana je milijarderka koja živi u svom svijetu mašte i ne prestaje pričati, a Donatella (Micaela Ramazzotti) tetovirana je, introvertna i osjetljiva mlada žena okupirana prošlošću i bolom zbog oduzetog skrbništva nad sinom jedincem. Obje su pacijentice u modernoj, ali izoliranoj psihijatrijskoj klinici u Toskani, gdje se razvija njihovo dirljivo prijateljstvo. Tijekom obrazovnog programa izvan imanja bolnice, ukaže im se prilika za bijeg koja ih vodi u nezaboravni provod i potragu za ljubavlju i srećom u ludnici na otvorenom, odnosno svijetu mentalno zdravih…

Lude od sreće – Movie Site
Like Crazy – IMDb

Ja nisam tvoj crnac
I Am Not Your Negro (2016.)
Redatelj: Raoul Peck
Glumci: Samuel L. Jackson, James Baldwin, Harry Belafonte
Žanr: dokumentarni
Trajanje: 93 minuta
Država: Švicarska, Francuska, Belgija, SAD

Sadržaj:
Američki pisac James Baldwin 1979. godine započeo je rad na tekstu Remember this House. Osobna sjećanja na njegova tri ubijena prijatelja i borca za ljudska prava – Malcolma X, Medgara Eversa i Martina Luthera Kinga – ponovno su pisala američku povijest. Tih trideset neobjavljenih stranica pretvorio je u snažan kolaž arhivskih fotografija, filmskih odsječaka i snimaka TV-vijesti vezanih za bojkot i otpor rasne segregacije u 1950-ima i 1960-ima – od nevidljivosti tamnoputih Amerikanaca u holivudskim filmovima, afroameričkih protesta protiv brutalnosti bijelih policajaca, Baldwinova kompleksnog odnosa spram pokreta Black Power pa do paranoičnog pogleda FBI-ja na Baldwinovu homoseksualnost. Prodoran i uznemirujući esej o stvarnom životu afričkih Amerikanaca koji većina američke srednje struje još uvijek ignorira. Pripovjedač je nagrađivani Samuel L. Jackson.

Nagrade i festivali:
Oscar 2017. – nominacija za najbolji dokumentarni film
Berlin Film Festival 2017. – nagrada publike u programu Panorama
Chicago Film Festival 2016. – najbolji dokumentarni film
Hamptons Film Festival 2016. – nagrada publike za najbolji dokumentarni film
Dublin Film Festival 2017. – najbolji dokumentarni film
Philadelphia Film Festival 2016. – najbolji dokumentarni film
Portland Film Festival 2017. – najbolji dokumentarni film

Ja nisam tvoj crnac – Movie Site
I Am Not Your Negro – IMDb

Lovac ili lovina?
The Hunters Prayer (2017.)
Redatelj: Jonathan Mostow
Glumci: Sam Worthington, Odeya Rush, Amy Landecker
Žanr: akcijski, triler
Trajanje: 91 minuta
Država: SAD

Sadržaj:
Ovaj triler prati Lucasa, osamljenog ubojicu koji je unajmljen da ubije mladu ženu Ellu, koja uživa u suncu u malom toskanskom gradiću sa svojim dečkom, ne sluteći što se sprema. Lucas ne uspijeva u svom naumu a njegov plan pada u vodu, i tada kreće igra mačke i miša. Oboje postaju mete te će se morati udružiti kako bi se spasili. Napeti triler nastao prema noveli ‘For the Dogs’ Kevina Wignalla.

Lovac ili lovina? – Facebook
The Hunters Prayer – IMDb

[izvor informacija CineStarCineplexxKino EuropaArt kino CroatiaIMDb]